יום שלישי, 22 בדצמבר 2015

מהם ההבדלים בין אביזרי אינסטלציה מחומרים שונים

אביזרי האינסטלציה בבית שלנו הם כמה מהמרכיבים המשמעותיים ביותר של שגרת החיים התקינה שלנו

מהם בדיוק אביזרי אינסטלציה, ומדוע מדובר במרכיבים חשובים כל כך של שגרת החיים התקינה שלנו, לטענתנו? ובכן, אביזרי אינסטלציה, כשמם כן הם, הם כלל האביזרים הקשורים למערכת הצנרת שזורמת אצלנו בבית, החל מכניסת הצנרת לבית בתשתיות הבניין, וכלה בברזים ובפתחי הניקוז דרכם זורמים המים פנימה והחוצה מהבית שלנו. אז מה הופך אותם למשמעותיים כל כך? ובכן, נסו לרגע לחשוב על מה קורה כאשר האביזרים הללו לא מקיימים את עבודתם בצורה טובה. מספיק ברז חלוד ודולף אחד, או פתח ניקוז סתום אחד, בשביל לשבש בצורה משמעותית את שגרת החיים שלנו כולה, ולכן חשוב במיוחד לרכוש מוצרי אינסטלציה שונים אך ורק מהתוצרת האיכותית ביותר שתחזיק את הזמן הרב ביותר במינימום תחזוקה. כמובן שבכל הנוגע לאביזרי אינסטלציה, שבאים במגע יום יומי ונרחב עם נוזלים, החלק המשמעותי ביותר של איכותם של האביזרים הוא חומר הגלם ממנו הם עשויים. כעת נבין מהם ההבדלים בין אביזרי אינסטלציה מחומרים שונים, ומאילו חומרים כדאי לכם לרכוש מוצרי אינסטלציה בפעם הבאה שאתם משפצים או שאתם צריכים להחליף אביזרים אלו.


מהם ההבדלים בין אביזרי אינסטלציה מחומרים שונים, ומהם חומרי הגלם המתאימים ביותר לייצור אביזרי אינסטלציה?


·        כשאנחנו מדברים על החומר המתאים ביותר לייצור אביזרי אינסטלציה, אי אפשר להתעלם מהנירוסטה. נירוסטה היא למעשה הכינוי העברי (שמקורו בכלל בגרמנית) לפלדת אל חלד, כלומר פלדה שאינה מחלידה גם במגע ממושך ועקבי עם מים ונוזלים אחרים. לכן ברור מאוד מדוע חלק משמעותי מאוד מהברזים, הצינורות ומוצרי האינסטלציה האחרים (לפחות יחידות הקצה) עשויים נירוסטה, שכן מדובר בחומר הגלם שהוא אולי האיכותי ביותר לייצור מוצרים שבאים במגע קבוע ויום יומי עם מים.
אביזרי אינסטלציה מבית א.א. מפה


·        כאשר אנחנו מסתכלים על מתכת פופולארית אחרת למוצרי אינסטלציה דקורטיביים, כמו נחושת, המצב הוא שונה לחלוטין. על אף המראה האסתטי שלה, הנחושת היא מתכת שמחלידה בקלות רבה ולכן לא מומלץ לרכוש מוצרי אינסטלציה עשויים נחושת. אם אנחנו מעוניינים ליצור את תחושת הנחושת ממתכת שאינה מחלידה, אפשר בהחלט לבחור במוצרי אינסטלציה עשויים פליז – סגסוגת של נחושת ואבץ שנותנת לנו את המראה האיכותי של נחושת בלי הקורוזיה המאפיינת אותה, ומדובר בחומר גלם פופולארי במיוחד עבור מוצרי אינסטלציה, כשהוא מצופה לרוב בניקל.


בשורה התחתונה, שירות איכותי בתחום מוצרי האינסטלציה ידע להתאים לנו את האביזרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר



אנחנו לא כימאים, ומרבית הסיכויים שאין לנו את הידע בדבר מוצרי האינסטלציה וחומרי הגלם המתאימים להם בעצמנו. לכן אנחנו צריכים לפנות לשירות מוביל בתחום מוצרי האינסטלציה, שידע גם לתת לנו שירות איכותי בכל הנוגע למוצרי מתכת שונים, וכך נוכל להיות בטוחים שאנחנו מקבלים את המוצרים האיכותיים ביותר עבור הבית שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה