יום רביעי, 24 בפברואר 2016

כיצד לבחור ציוד אינסטלציה וכלים סניטריים?

ציוד אינסטלציה וכלים סניטריים בוחרים בדרך כלל לפני מעבר לבית חדש, או במהלך שיפוץ דירה קיימת. אנשי מקצוע יכולים להמליץ על ציוד מן הסוג הזה ויש גם מעצבי פנים שמעורבים בתהליך קבלת ההחלטות. על אף ההבדלים באופי השימוש בציוד, קיימים בכל זאת מספר עקרונות המשותפים לציבור הלקוחות:

א. מוצרים לחדרי שירותים - הקטגוריה של מוצרים לחדרי שירותים כוללת כמות גדולה יותר של פריטים מכפי שנהוג לחשוב. בתוך הקטגוריה הזו נכללים כלים סניטריים לשירותים פרטיים או ציבוריים, אסלות רגילות ואסלות לנכים, משתנות, מיכלי הדחה גלויים וסמויים וכמובן מושבי אסלה ומברשות אסלה. כדאי לבחור ציוד אינסטלציה וכלים סניטריים שמתאימים לאופי השימוש הצפוי בתאי השירותים ולגודל שלהם.
מוצרי אינסטלציה

ב. מוצרים לחדרי רחצה - בחדרי רחצה כדאי לבחור ציוד אינסטלציה וכלים סניטריים שמשלבים בין יתרונות פונקציונאליים ואסתטיים. אפשר לדוגמא להשוות בין כלים סניטריים לאמבטיה על פי חומרי הגלם מהם הם מיוצרים, או לבדוק כמה יעלה להתקין אמבטיות לעומת מקלחונים. הכלים הסניטריים משפיעים ישירות על האופי של חדרי הרחצה ועל נוחות השימוש בהם.
ג. מוצרים למטבח - אי אפשר לבחור ציוד אינסטלציה וכלים סניטריים מבלי להקדיש מחשבה למטבח. זהו אחד החדרים החשובים בבית והחלל שמחייב התאמה בין ציוד אינסטלציה איכותי, לבין כלים סניטריים מעוצבים. בבחירת המוצרים יש לשים לב לדגמים החדשים של כיורי מטבח, ברזים וטוחני אשפה. כל פריט כזה יכול לשדרג את המטבח ולמנוע תקלות במערכת האינסטלציה.


מהם מוצרי האינסטלציה שאי אפשר בלעדיהם?

לא משנה איך מחליטים לבחור מוצרי אינסטלציה וכלים סניטריים, יש כמה מוצרים שאי אפשר לבנות בלעדיהם את הבית או הדירה. ברשימה הזו נכללים אביזרי אינסטלציה לצנרת, מקטיני לחץ לברזי המים, תרמוסטטים וקופסאות ביקורת ומחברי צנרת או חלקים לניאגרות. במקביל, יש להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לבחור קולטי מי גשמים לבתים צמודי קרקע או דירות עם גגות, מרפסת וגינה.


השקעה בבחירה נכונה של ציוד אינסטלציה וכלים סניטריים משתלמת בטווח הארוך. היא מבטיחה צנרת יעילה ומונעת תקלות והוצאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה